З життя
Сертифікатний курс семінарів "Психічне здоров'я в організації". "Будь зміною, яку ти хочеш бачити в своїй команді!" Друк

Детальніше...Ми працюємо третину нашого часу. Психічне здоров'я має вплив на нашу працю та стосунки. Якість стосунків та атмосфери на робочому місці впливає на наше психічне здоров'я та якість життя в цілому. Програма покликана на те, щоб надати можливість небайдужим менеджерам організацій отримати знання та навички щодо питання психічного здоров'я на робочому місці, що можуть позитивно впливати на продуктивність організації в цілому та допомогти підтримати психологічну життєстійкість середнього бізнесу в Україні. Дана програма створена у відповідності до сучасних тенденцій і ставить собі за ціль сприяти втіленню ефективних науково-обґрунтованих підходів у даній сфері в Україні. Містить інструменти турботи про себе, при взаємодії один на один, та організаційні системні стратегії та втручання.

Спікери програми «Психічне здоров’я в організаціях» - одні з найкращих фахівців в Україні, практики з великим досвідом.

Програма «Психічне здоров’я в організаціях» – це неймовірна динаміка навчання, діалогу, дискусії та занурення в нетрі як своєї душі, так і душ професійних команд в яких ми працюємо.

Програма «Психічне здоров’я в організаціях» – це ефективне, для керівника і колег, поєднання трьох вимірів: психології, духовності і менеджменту, в центрі яких стоїть людина.

Програма «Психічне здоров’я в організаціях» – це міріада професійних і життєвих досвідів та щирих свідчень людей з різних контекстів, які самі шукають шляхи здорового особистого і командного зростання, а також допомагають іншим вибудувати власне бачення ментального здоров’я в організаціях.

Детальніше з програмою «Психічне здоров’я в організаціях» можна ознайомитись тут:

http://ipz.org.ua/navchanya/psykhichne-zdorovya-v-orhanizatsiyi/

Tеги:

Рейтинг статті

( 1 голос )
 
Пренатальна діагностика: благо чи вирок? Друк

Детальніше...Якось мала нагоду в мережі Інтернету переглядати два рекламні ролики про пренатальну діагностику. Основний посил цих відео полягав у тому, що різні хвороби потрібно чимшвидше діагностувати у пренатальному періоді задля того, щоб можна було «легше» вирішити «проблему», якщо така трапиться. Не говорилося відверто про спосіб «вирішення проблеми», зате лікар-промовець одного з роликів, «випадково» назвавши дитину до народження «дитиною», відразу виправила себе, уточнюючи, що мова йшла про «плід», а не про «дитину». У відео також стверджувалося про нешкідливість діагностики, достовірність інформації, наданої лікарями-спеціалістами про стан здоров’я «плоду», та про потребу людей дбати про здорове потомство.


Рейтинг статті

( 0 голосів )
 
Покращення людини, добрі і недобрі гени Друк

Детальніше...Від часу о. Грегора Йоганна Менделя (1822-1884 рр.) і до нині не спадає інтерес до питання генетичної спадковості. Однак якщо о. Мендель прослідкував закони спадковості тих чи інших ознак від одного покоління до іншого, виявляючи тяглість генетичної даності, то сьогодні ми здатні втручатися у цю генетичну даність. У генетичну даність рослин, тварин і людей. Ми покращуємо існуючі і виводимо нові види рослин і тварин, і це зазвичай сприяє сільськогосподарському та економічному розвитку. Звісно, існують загрози такого покращення і «творення» (виведення, до прикладу, якихось небезпечних видів тварин), однак найбільше моральних питань виникають з намаганнями покращувати людину. Де межі втручання людини у геном іншої людини? Де є генна терапія, а де генна дискримінація?


Рейтинг статті

( 1 голос )
 
Аборт – заперечення правди про людину Друк

Детальніше...Існує чимало моральних питань із біомедицини, продиктованих сучасним стрімким біотехнологічним розвитком, прямі відповіді на які важко знайти в біблійних чи в патристичних текстах з огляду на їх новизну. Проте питання аборту не є таким. Традиція Церкви завжди й однозначно засуджувала позбавлення від дитини перед її народженням, і надалі засуджує.


Рейтинг статті

( 1 голос )
 
Чому християнському подружжю треба відмовитися від контрацепції? Друк

Детальніше...Для значної кількості християн-практиків цілком зрозуміло, чому Церква всіляко противиться абортам, але вони не завжди розуміють, чому вона забороняє контрацепцію. Адже не допустити зачаття дитини за допомогою засобів контрацепції та вбити її в лоні за допомогою аборту – це різні речі, і якщо останнє не допустиме, то перше може бути оправдане – так «по-своєму» розмірковує велика кількість християнських подружніх пар. Чому ж все-таки Католицька Церква засуджує практику використання контрацепції? Чи можливо цілком відмовитися від неї в сучасному світі?

Відповідаючи на ці запитання, потрібно найперше уточнити, що не все те, що називаємо контрацепцією, є нею у прямому значенні слова. Адже буквально слово контрацепція (з лат. contra conceptio – «проти зачаття») означає лише ті засоби, дія яких унеможливлює злиття чоловічої і жіночої гамет. Натомість засоби, які мають змішану дію (контрацептивну й абортивну) чи переважно абортивну, не можуть бути названі контрацептивами. Бо в такому випадку ми підмінюємо поняття. Адже як засоби, які унеможливлюють зачаття, можуть бути водночас засобами вбивства зачатої дитини? Не можуть, бо це суперечність. Тому не все, що в аптеках продається як контрацепція, справді нею є. Наприклад, гормональні таблетки – це засоби змішаної дії (нехай в невеликому відсотку, але все ж спричиняють аборти), а внутрішньоматкова спіраль – переважно абортивний засіб (зачата дитина гине від того, що не може імплантуватися у стінку матки).



Рейтинг статті

( 2 голосів )
 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 1 з 33